אם עוד אין לך חנות אונליין
איך ידעו שהעסק שלך קיים?

בעל/ת עסק?
רוצה להגדיל מכירות? להגיע ליותר לקוחות בארץ או בעולם?
לסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה ולמעוף יש תוכנית שכדאי לך מאוד להכיר:
התוכנית לקידום מסחר מקוון ושיווק דיגיטלי
שתסייע לך להקים חנות אינטרנטית ואף לקדם אותה, באופן שיוביל להגדלת היקף המכירות בעסק שלך.

לאילו עסקים מתאימה התוכנית?

  • עסקים שאין להם עדיין חנות אינטרנטית
  • עסקים המעוניינים בחנות אינטרנטית נוספת (עם כתובת דומיין חדשה)
  • עסקים בעלי פלטפורמה אינטרנטית שלא ניתן לבצע באמצעותה מסחר מקוון
  • עסקים עם מוצר מוחשי שניתן לשילוח

כיצד בנויה התוכנית?

שלב 1 – מיפוי עסקי להתנעת תהליך העבודה במעוף

שלב 2 – קורס מתוקשב במסחר מקוון- ללא עלות

שלב 3 – ייעוץ עסקי של לפחות 10 שעות עם יועץ מומחה בתחום השיווק באינטרנט בעלות מסובסדת של 40 ₪ לשעה + מע"מ.

שלב 4 – קבלת החזר כספי בסך של עד 10,000 ₪ כולל מע"מ באופן הבא:  

  • עבור הקמת החנות תשתתף הסוכנות לעסקים באמצעות מעוף ב-50% מסך ההוצאות בפועל עד לתקרה של 5,000 ₪ כולל מע"מ
  • עבור פרסום וקידום מכירות באינטרנט תשתתף הסוכנות לעסקים באמצעות מעוף ב-50% מסך ההוצאות בפועל עד לתקרה של 5,000 ₪ כולל מע"מ
  • אם לא יעשה שימוש מלא במלוא ההחזר עבור הקמת החנות, ניתן יהיה להעביר את הסכום לפעילות הפרסום והשיווק של החנות

לתשומת לבך! 

תקופת המימוש של רכיבי התוכנית לעיל הינה למשך שנה ממועד הנפקת כתב אישור השתתפות, מונפק עם אישור תוכנית העבודה לייעוץ בתחום מסחר מקוון.

פירוט החזר ההוצאות

חלק א' - הקמת החנות המקוונת

השתתפות הסוכנות בעלויות הקמת פלטפורמה למסחר מקוון תכלול את ההוצאות הבאות:

  • הקמת מערך מכירה בפלטפורמה חדשה או קיימת והתאמה לסלולר
  • קישור למערכת סליקה
  • שירות הקמת מערך לשילוח מוצרים
  • שירות הכנת דף מכירה.
  • עריכה והזנת מוצרים ותכנים.
  • מערכת ניהול ובקרה ללקוח.

תוצרים נדרשים: 

חנות מקוונת שבאמצעותה ניתן לבצע מכירה באינטרנט שתכלול אפשרות לביצוע סליקה באמצעות האינטרנט ושילוח.

חלק ב' - פרסום ושיווק החנות באינטרנט

השתתפות הסוכנות בעלויות הפרסום והקידום תכלול את ההוצאות הבאות:

  • שירות עיצוב גרפי.
  • שירות צילום המוצרים או השירותים – סטילס או וידיאו.
  • שירות כתיבה שיווקית.
  • ניהול הקמפיין השיווקי באינטרנט.
  • ניתוח תנועת הלקוחות בחנות והתאמת תוכנית השיווק לצורך הגדלת המכירות.
  • התקשרויות עם פלטפורמות הפרסום השונות באינטרנט (בלוגים, שיווק שותפים, מובילי דעת קהל וכו').
  • קידום האתר במנועי חיפוש.
  • הפקת פרסומות, באנרים, סרטונים וכיו"ב.

תוצר נדרש: קמפיין שיווקי באינטרנט

קבלת ההחזר בפועל

לצורך קבלת ההחזרים יש להגיש למנהל הליווי העסקי ורכז הפרויקט את המסמכים הבאים:

  1. אישור עוסק ואישור ניהול ספרים ואישור ניכוי מס במקור, ופרטי חשבון בנק של העוסק/העסק.
  2. חשבונית מס/קבלה תקינה מהספק ע"ש הלקוח בלבד על קבלת השירות הזכאי להחזר תוך פירוט השירות שהתקבל.
  3. הצגת התוצרים – לינק לחנות + תוצרי הפרסום והשיווק.
  4. בקשה לקבלת החזר הוצאות (נספח ד').

ט.ל.ח – המידע המופיע בתקנון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים הוא הקובע.

Call Now Button
WhatsApp chat
צרו אתנו קשר